It is of paramount importance for our company to protect personal information. Commits yourself to managing the privacy of users and buyers' personal data in a manner consistent with applicable applicable laws and quality management policies to create secure Internet access and shopping opportunities.
Shipping and payment
In our webshop you can pay by credit card (VISA, VISA Electron, Eurocard / MasterCard.) And cash on delivery. Our packages are delivered by our courier service to the address you provide.
Fizetési módok
A Baballino.hu webáruházban a fizetés módja a következő: a megrendeléskor bankkártyával vagy utánvéttel (azaz a csomag átvételekor a futárnak készpénzzel).
A fizetési mód választása utáni képernyőn kell megadni a kért szállítási időpontot. Termékeink döntő többségében, amennyiben a megrendelés munkanapon 12.00 óráig történik, a megrendelt árut a következő munkanapon kiszállítjuk.
A "Megrendelés leadása" gomb megnyomása fizetési kötelezettséget von maga után.
Ha Ön a bankkártyás fizetést választotta, akkor a "Megrendelés leadása" gomb megnyomásával a UniCredit Bank portáljára irányítjuk, itt történik a bankkártyás fizetés.
Bankkártyás fizetés esetén felhasználható kártyák:
- VISA dombornyomott kártyák
- VISA Electron kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- V PAY kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- MasterCard dombornyomott kártyák
- MasterCard Electronic kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- Maestro kártyák (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- Kizárólag internetes fizetésre kibocsátott kártyák
A bankkártyával történő fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A UniCredit Bank weblapján a jelenleg legbiztonságosabb, 128 bites SSL szabványú titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet. A Fizetek [„Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés”] gombra kattintva a kártya számát és lejárati dátumát, valamint a kártyán szereplő 3 jegyű ellenőrzőkódot kell megadni, ezzel elindul a fizetési tranzakció. A baballino.hu webáruház rendszere bankkártya adataihoz nem fér hozzá, és nem tárolja azokat.
A baballino.hu webáruház felé történő fizetési tranzakció költsége nem terheli a fizető kártyabirtokost.
Szállítási feltételek
A megvásárolt termékeket az Eladó futárszolgálattal juttatja el a Vevőhöz a megrendelés során kiválasztott munkanapon 8-17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül. A kézhez kapott dobozok egyikében található a számla.
A kiszállított csomagot a futárcég a szállítási címen adja át a címzettnek, vagy más nagykorú, önmagát igazolvánnyal igazolni tudó személynek. Kérjük, hogy a szállítási címet részletesen, pontosan (emelet, ajtó megadásával) töltse ki! A küldeményt a futárcég a telekhatár közúttal való találkozásáig szállítja (folyosó, lépcsőház, emelet stb. nem tartozik ide). Amennyiben a megadott időpontban a megadott címen nem tudja átvenni az árut, úgy a futárszolgálat telefonon vagy a Szolgáltató emailben veszi fel Önnel a kapcsolatot az új szállítási időpont egyeztetés érdekében. Sikertelen kapcsolatfelvétel, többszöri sikertelen kézbesítés, lemondott szállítás esetén, ha a Vevő a vételárat vagy annak egy részét már megfizette, a vételár megfelelő része visszafizetésre kerül 15 napon belül.
Termékeink döntő többségében a munkanapokon 12.00 óráig leadott megrendeléseket a megrendelést követő első munkanapon kiszállítjuk. Azoknak a termékeknek az esetében, ahol a szállítási idő ennél hosszabb, arról külön tájékoztatást adunk. A kiszállítási idő függ attól, hogy Ön milyen szállítási határidejű termékeket tett a kosarába, valamint a hétvégéktől és munkaszüneti napoktól.
A megadott napon a fuvarozó cég megérkezik Önhöz a megrendelést tartalmazó csomaggal. Kérjük, vizsgálja meg a küldemény csomagolását, és csak akkor vegye át, ha sértetlen!
Az áru átvevője köteles a küldeményt a fuvarozó jelenlétében megvizsgálni, és nyilvánvaló, a küldemény külső csomagolásán észlelt, felismerhető károk esetén felbontani, és a felismerhető hiányosságokról vagy egyéb károkról a fuvarozóval közösen a sérülés jellegét, mértékét, feltehető okát, valamint, a kár részletes leírását tartalmazó jegyzőkönyvet felvenni, továbbá a sérülést és a kárt a fuvarozónak és a Szolgáltatónak haladéktalanul bejelenteni. Amennyiben a futárszolgálat szolgáltatásával kapcsolatban bármilyen kérdése, észrevétele, megjegyzése lenne, kérjük, írjon e-mailt, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat.