Szállítás és fizetés

Webáruházunkban bankkártyával (VISA, VISA Electron, Eurocard/MasterCard.) és utánvéttel fizethet. Csomagjainkat futárszolgálatunk kézbesíti az Ön által megadott címre.

A Baballino.hu webáruházban a fizetés módja a következő: a megrendeléskor bankkártyával vagy utánvéttel (azaz a csomag átvételekor a futárnak készpénzzel).
A fizetési mód választása utáni képernyőn kell megadni a kért szállítási időpontot. Termékeink döntő többségében, amennyiben a megrendelés munkanapon 12.00 óráig történik, a megrendelt árut a következő munkanapon kiszállítjuk.  

A "Megrendelés leadása" gomb megnyomása fizetési kötelezettséget von maga után. 

Ha Ön a bankkártyás fizetést választotta, akkor a "Megrendelés leadása" gomb megnyomásával a UniCredit Bank portáljára irányítjuk, itt történik a bankkártyás fizetés. 

Bankkártyás fizetés esetén felhasználható kártyák:

  • VISA dombornyomott kártyák
  • VISA Electron kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
  • V PAY kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
  • MasterCard dombornyomott kártyák
  • MasterCard Electronic kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
  • Maestro kártyák (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
  • Kizárólag internetes fizetésre kibocsátott kártyák

A bankkártyával történő fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A UniCredit Bank weblapján a jelenleg legbiztonságosabb, 128 bites SSL szabványú titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet. A Fizetek [„Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés”] gombra kattintva a kártya számát és lejárati dátumát, valamint a kártyán szereplő 3 jegyű ellenőrzőkódot kell megadni, ezzel elindul a fizetési tranzakció. A baballino.hu webáruház rendszere bankkártya adataihoz nem fér hozzá, és nem tárolja azokat. 

A baballino.hu webáruház felé történő fizetési tranzakció költsége nem terheli a fizető kártyabirtokost. 

Szállítási feltételek

A megvásárolt termékeket az Eladó futárszolgálattal juttatja el a Vevőhöz a megrendelés során kiválasztott munkanapon 8-17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül. A kézhez kapott dobozok egyikében található a számla.  

A kiszállított csomagot a futárcég a szállítási címen adja át a címzettnek, vagy más nagykorú, önmagát igazolvánnyal igazolni tudó személynek. Kérjük, hogy a szállítási címet részletesen, pontosan (emelet, ajtó megadásával) töltse ki! A küldeményt a futárcég a telekhatár közúttal való találkozásáig szállítja (folyosó, lépcsőház, emelet stb. nem tartozik ide). Amennyiben a megadott időpontban a megadott címen nem tudja átvenni az árut, úgy a futárszolgálat telefonon vagy a Szolgáltató emailben veszi fel Önnel a kapcsolatot az új szállítási időpont egyeztetés érdekében. Sikertelen kapcsolatfelvétel, többszöri sikertelen kézbesítés, lemondott szállítás esetén, ha a Vevő a vételárat vagy annak egy részét már megfizette, a vételár megfelelő része visszafizetésre kerül 15 napon belül. 

Termékeink döntő többségében a munkanapokon 12.00 óráig leadott megrendeléseket a megrendelést követő első munkanapon kiszállítjuk. Azoknak a termékeknek az esetében, ahol a szállítási idő ennél hosszabb, arról külön tájékoztatást adunk. A kiszállítási idő függ attól, hogy Ön milyen szállítási határidejű termékeket tett a kosarába, valamint a hétvégéktől és munkaszüneti napoktól.  

A megadott napon a fuvarozó cég megérkezik Önhöz a megrendelést tartalmazó csomaggal. Kérjük, vizsgálja meg a küldemény csomagolását, és csak akkor vegye át, ha sértetlen! 

Az áru átvevője köteles a küldeményt a fuvarozó jelenlétében megvizsgálni, és nyilvánvaló, a küldemény külső csomagolásán észlelt, felismerhető károk esetén felbontani, és a felismerhető hiányosságokról vagy egyéb károkról a fuvarozóval közösen a sérülés jellegét, mértékét, feltehető okát, valamint, a kár részletes leírását tartalmazó jegyzőkönyvet felvenni, továbbá a sérülést és a kárt a fuvarozónak és a Szolgáltatónak haladéktalanul bejelenteni. Amennyiben a futárszolgálat szolgáltatásával kapcsolatban bármilyen kérdése, észrevétele, megjegyzése lenne, kérjük, írjon e-mailt, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat.